Reda a.s. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1991. Vďaka zohranému tímu profesionálov má za sebou dlhoročné skúsenosti s importom a exportom reklamných a darčekových predmetov.
V roku 2018 sa Reda a.s. spojila so spoločnosťou Paul Stricker Group a stala sa tak jednou z najrýchlejšie rastúcich skupín na trhu reklamných a darčekových predmetov v Európe s obratom presahujúca 80 miliónov EUR a pokrytím viac ako 80 krajín na 4 kontinentoch sa zaradila medzi TOP dodávateľov v Európe. Vďaka tomuto spojeniu máme možnosť ponúknuť väčšie portfólio produktov a rozšíriť aj portfólio ponúkaných služieb pre našich zákazníkov.
Vďaka velkým skladovým kapacitám s viac ako 16 000 paletovými miestami a 30 miliónmi kusov tovaru na sklade dokážeme dodať darčekové predmety rychlo a presne tam, kde ich práve potrebujete. V rámci našej spoločnosti ponúkame viac ako 19 potlačových technológií, a to vrátane najmodernejších digitálnych technológií, vďaka ktorým sa radíme na špičku európskeho trhu.
Naším hlavním cieľom je úplná spokojnosť našich zákazníkov. O tom svedčí aj to, že sa nám podarilo opakovane umiestniť na prvých priečkach v súťažiach ako je Hviezda 3D reklamy alebo Popai awards. Vysoká kvalita našich produktov a služieb boli a sú hlavné prednosti, vďaka ktorým sme boli ako Reda, ocenení. Sme tiež členmi významných medzinárodných asociácií ako je PSI, POPAI CS a PPAI, čo nám umožňuje spoluprácu s významnými svetovými výrobcami a dodávateľmi reklamných a darčekových predmetov.
"Hlavným poslaním je vzájomne spolupracovať, s cieľom stať sa prvou voľbou zákazníka a lídrom na trhu v našom odbore. Uvedomujeme si, že k dosiahnutiu tohto cieľa sú dôležití predovšetkým naši ľudia, ako najväčšia devíza našej firmy. S hrdosťou stojíme za kvalitou našej práce, ktorej prostredníctvom budujeme úspešnú, inovatívnu, dynamickú a flexibilnu spoločnosť."
FÉROVOSŤ - "hráme fér", tzn. jednáme fér so zamestnancami, dodávateľmi, zákazníkmi a obchodnými partnermi v súlade s etickým správaním. Svojím konaním ideme príkladom ostatným. Všetci sú členovia jedného tímu a len tak môžeme dosiahnuť naše ciele. Pomáha nám stať sa dôveryhodnými.
OTVORENOSŤ - vieme vypočuť názory ostatných a nebojíme sa vyjadriť svoj názor. Otvorenosť podporuje vzájomné porozumenie a rozvoj ľudského potenciálu a tým je neoddeliteľnou súčasťou firemnej kultúry.
UZNANIE - uznávame a ctíme zamestnanca za kvalitné výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovatívne myslenie a každú ďalšiu pridanú hodnotu práce smerujúcu k spokojnosti zamestnancov a rozvoju firmy.
REŠPEKT - rešpekt je založený na koncepte ľudskosti a ľudskej dôstojnosti. Pomáha nám spoluutvárať atmosféru úcty a spravodlivosti. Jeho získanie vyžaduje otvorenú komunikáciu, ktorou uznávame priestor pre prejav každého človeka ako individuality.
SPOLUPRÁCA - každý z nás je súčasťou tímu, preto je dôležité spolupracovať s ostatnými. To znamená pochopenie odlišných názorov, efektívnu komunikáciu, vzájomne sa počúvať a hľadať kompromisy v dosiahnutí spoločného cieľa.
Vojtěch Kocourek, generálny riaditeľ |
|||
|
Ako absolvent Masarykovej univerzity, Fakulty ekonomicko-správnej naštartoval svoju kariéru v spoločnosti PricewaterhouseCoopers a následne pokračoval v Deloitte. Celkovo pôsobil 10 rokov v oblasti strategického poradenstva. Do Redy nastúpil v roku 2018 a bol zodpovedný za integráciu spoločnosti do skupiny Paul Stricker. Následne bol menovaný na pozíciu generálneho riaditeľa. |
||
|
|||
David Kinter, Obchodný riaditeľ pre Českú republiku a Slovensko |
Renáta Bordovská, finančná riaditeľka |
||
![]() |
V REDA a.s. pracuje od roku 2020. Skúsenosti načerpal v potravinárskom a farmaceutickom priemysle v lokálnych aj nadnárodných spoločnostiach ako sú Kofola, Nestlé, Unilever, Karlovarské minerálne vody a LEROS, kde pôsobil viac ako 17 rokov na rôznych manažérskych pozíciách v rámci obchodného oddelenia. |
![]() |
Do Redy prišla v období prerodu z lokálnej do nadnárodnej firmy, aby uplatnila pestré skúsenosti z nadnárodných prostredia, či už veľkých súkromných spoločností (KPMG, AXA) či verejného sektora (EU Court of Auditors) alebo technologické spoločnosti (GoodData). Okrem manažérskych a finančných znalostí má Renáta procesné zamerenie a snažia sa využiť technológie k maximálnemu zefektívneniu a sprehľadnenie procesov. |
|
|||
Ing. Jaroslav Čech, nákupný riaditeľ |
Jozef Kratochvíl, technický riaditeľ |
||
![]() |
Členom tímu REDA a.s. je od roku 2007, kedy zastával pozíciu analytika obchodných úsekov, potom vedúceho produktového marketingu a od roku 2014 riadi nákupný úsek - považuje sa teda za "odchovanca" spoločnosti REDA Zodpovedá za sortiment, jeho nákup a kolekciu katalógov. |
![]() |
Po absolvovaní polygrafickej školy v roku 1995 nastúpil ihneď do spoločnosti Reda, kde vystriedal niekoľko pozícií na technickom úseku. Úspešný rozvoj technického úseku je pevne spätý s jeho kariérou. Od roku 2012 manažér výroby, od roku 2019 technický riaditeľ. |
|
|||
Štěpán Hakl, riaditeľ ľudských zdrojov |
|
||
![]() |
V REDA pracuje od roku 2011, kde zúročuje svoje viac ako 15-ročné skúsenosti z odboru ľudských zdrojov. Skúsenosti načerpal zo spoločnosti Lufthansa, kam nastúpil ako náborár a postupne sa vypracoval na pozíciu Manažéra ľudských zdrojov, v ktorej pokračoval aj v spoločnosti Penta – Mediclinic. |
||